8e wandeldag van Colombres naar Llanes

19 juli 2017 - Llanes, Spanje

Lekker geslapen in mijn grote bed en weer een heerlijke douche genomen. On 7.00 uur kopje koffie gedronken en broodje kaas gegeten. Lekker en dan om 7.40 weer op weg. Het is vandaag helder en ik zie dat ik tussen de bergen heb geslapen. Eerst een stukje over een onverharde weg naar la Franca, vervolgens door een stukje bos om weer bij de weg uit te komen. Maar de pensionhouder heeft me de weg gewezen langs de kust en door kleine dorpjes, erg mooi met zicht op zee. Ik drink onderweg nog een kopje koffie met een stukje hartige taart, ik dacht dat het appeltaart was. Vervolg mijn weg over de kustweg, erg mooi. Om 13.30 uur bereik ik Llanes een echte toeristenplaats. Ik had al een bed geboekt dus ik kan rechtstreeks naar de albergue. Dit keer een vierpersoons kamer op het station.
Ik heb besloten om morgen met de bus naar Oviedo te gaan en daar de camino primitievo op te pakken en dan kan ik lopend aankomen in Santiago. Wel zo leuk en het belooft een mooie route te worden.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Karin:
    19 juli 2017
    Hoi hoi
    Nou ik lees wel dat alles voorspoedig gaat en weer veel mensen ontmoet
    Nog veel succes de komende wandelwagen groetjes