Camino del Norte

23 juni 2017 - Breda, Nederland

Binnenkort vertrek ik weer voor een pelgrimstocht in Spanje. Dit keer wordt het starten in Bilbao en over de Camino del Norte richting Santiago de Compostela. Of ik daar ga komen is de vraag want ik heb minder tijd beschikbaar en ik wil natuurlijk niet gaan haasten. Totale afstand is 672 km. Ik kan wel zeggen dat het pelgrimsvirus me te pakken heeft gekregen. Na het boeken van het vliegtuig en het reserveren van een bed in het hostel in Bilbao ging ik helemaal blij naar bed en kon eigenlijk niet wachten om te vertrekken, maar ik moet nog even wachten en wat klussen afwerken. Ik heb gelijk maar een nieuw reislog aangemaakt zodat jullie weer deelgenoot kunnen zijn van mijn avonturen en ontmoetingen. Dinsdag 11 juli staat dik geschreven in mijn agenda! Terugreis heb ik nog niet geboekt, geeft een extra aan het vakantie gevoel. Tot schrijfs!
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ginie:
    24 juni 2017
    Niet Santiago, maar de weg is het doel.
    In Santiago ben je al meerdere keren aangekomen, maar de weg is nieuw, de ontmoetingen zijn ook nieuw. Geniet er van. Leuk om je weer te volgen.Buen Camino
  2. Jolanda:
    8 juli 2017
    Dank je en ik ga er weer een mooie tocht van maken met weer nieuwe ontmoetingen en vrienden.